^Zpět nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Den začíná šťastným číslem sedm a hned po ránu se schází v Domě dětí parta 36 dětí. Na začátek krátké přivítání a hurá za dobrodružstvím. Rozděleni do čtyř oddílů a barev se seznamujeme, vyrábíme otvíráky a zdobíme si táborové šátky. Po obědě již bojujeme za své týmy a získáváme body při soutěžích v Javorce.

Druhý den jsme se vypravili do Březové nad Svitavou, kde nás čekalo zajímavé povídání „jak to chodí ve mlýně“. A protože mlýn je spjat s vodou, čekalo nás dobrodružství ve vodním světě, kde jsme se dokonce vrátili do minulých časů a poznávali předměty našich babiček. Po výborném obědě jsme řádili v lanovém parku a také se rozhlédli po krajině z rozhledny Járy Cimrmana.

Další den byl ve znamení sportu. Ráno se z nás stali cyklisté a vyrazili jsme do nedalekého tábořiště, Cakle. Program tu byl opravdu pestrý – střílelo se z luku, plulo na raftu, hráli se míčové hry a také jsme se dočkali zasloužené odměny v podobě otevření místního občerstvení. Cesta zpátky proběhla s drobnými komplikacemi, ale všichni jsme se vrátili v pořádku zpátky.

Na čtvrtek se děti opravdu těšily. Před námi byl výlet na hrad Karlštejn. V Praze nám sice ujel vláček z důvodu zpoždění, ale naštěstí jel další a my se dočkali. Prohlídka byla zajímavá a zrovna tento den by slavil narozeniny otec Karla IV., Jan Lucemburský. Víte kolikáté? To si spočítejte. Narodil se 10. 8. 1296. Na závěr nákup suvenýrů a hurá zpět domů.

V pátek jsme byli věrni svému názvu tábora a den jsme strávili se zvířátky v Ekocentru Pardubice. Přivítali nás morčátka, pakobylky, myšky, králíček a had, který byl již opravdovým dědečkem – bylo mu 28 let. Také se z nás stali „babky bylinkářky“ ochutnali jsme 11 bylinek a uvařili výborný čaj. A nejen to, dokonce jsme si odvezli bylinkové mýdlo vlastní výroby.

Všichni jsme si pět táborových dnů moc užili a děkujeme dětem za pochvalu:) I nám se s vámi moc líbilo.