^Zpět nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Píše se den 6. 8. 2018 a pondělního rána se schází 34 dětí v Domě dětí a mládeže Kamarád. A jaký to má důvod? Jsou přece prázdniny a začíná jeden z mnoha příměstských táborů. Po vylosování barvy oddílu a zároveň vedoucího probíhá představení dvou skupin a další dvě se vrhají do výroby zvířátek z drátků a náramků z paracordu. Až mají všichni své výrobky a skupiny jsou prostřídány, vyrážíme na oběd do Národního domu. Kousek odtud je park Javorka, kde hrajeme spoustu her a hodiny běží velmi rychle a my zjišťujeme, že první den je u konce.

Den druhý nám přináší výlet do Kutné Hory. Chrám svaté Barbory a místní Kostnice jsou nám odměnou za delší cestování vlakem.

Třetí den nás čeká menší turistika. Z Dlouhé Třebové, kam jsme tedy dojeli vlakem, se vydáváme přes kopec do přívratského Pinguin parku. Pro děti je to opravdu ráj. Starší děti se mohou svézt na trojkolkách, ti mladší pak na šlapacích kárách. Nechybí ani obří trampolína, střelba z luku a vodní hrátky jsou také velmi oblíbené.

Ve čtvrtek teploty stoupají nad 30 °C, a proto trochu měníme program. Bowling v Radavě zůstává, ale odpoledne místo Andrlova chlumu, jdeme do ústeckého Aquaparku.

A poslední den samozřejmě rozloučení. Ale na to si ještě chvilku počkáme. Nejprve jdeme posilovat do Barracks Gym, a ne jen posilovat, ale čeká nás zajímavá  ukázka Crossfitu. U zajímavostí ještě zůstaneme, protože odpoledne pracujeme se suchým ledem a pokusy jsou víc než zajímavé v podobě výroby zmrzliny, kouřící kofoly nebo nafukování balónků pomocí suchého ledu. A teď už zmiňované rozloučení. Překvapení v podobě vaků barvy oddílu a skleničky s brčkem nám jsou zaslouženou odměnou.